Præsteforeningens sekretariat ligger på Rosenvængets Allé 16, 3., 2100 København Ø.
Du kan få rådgivning og bistand i sekretariatet.
Sekretariatet har åbent på telefonerne mandag til fredag mellem kl. 10.00-15.00 på 35 26 05 55. Alle medarbejdere kan desuden kontaktes via mailadressen ddp@praesteforening.dk
Her kan du møde sekretariats medarbejdere.
Direktør
Ledelse og rådgivning
Kontakt:
Tlf. 35 25 54 21
Mobil: 21 47 26 86
Pressechef
Kommunikationsopgaver
Kontakt:
Tlf. 35 25 54 23
Chefkonsulent
Sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling.
Kontakt:
Tlf. 35 25 54 24
Chefkonsulent/advokat
Sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling.
Kontakt:
Tlf. 35 25 54 29
Juridisk konsulent
Sagsbehandling, rådgivning, lønforhandling og pension.
Kontakt:
Tlf. 35 25 54 27
Juridisk konsulent
Sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling.
Kontakt:
Tlf. 35 25 54 28
Sekretær og regnskabsassistent
Medlemshenvendelser/telefon, Præsteforeningens Blad (stillingsopslag, sekretariatsstof, annoncer), kontingentopkrævning, bogføring, administrative opgaver m.m. Præsteenkefonden.
Kontakt:
Tlf. 35 26 05 55
Organisationssekretær
Medlemshenvendelser/telefon og administrative opgaver
Kontakt:
Tlf. 35 26 05 55
Organisationssekretær
Medlemshenvendelser/telefon og administrative opgaver
Kontakt:
Tlf. 35 26 05 55
Bogholder
Regnskaber og budget, rejseudgifter til hovedbestyrelsen og tillidsrepræsentanter, medlemshenvendelser mm.
Kontakt:
Tlf. 35 26 05 55
Redaktør
Redaktør af Præsteforeningens Blad.
Kontakt:
Tlf. 53 60 84 96
Studentermedhjælper
Grafisk bistand til kommunikationsopgaver, opdatering af hjemmeside, administrative/ad hoc opgaver m.m.
Kontakt:
Tlf. 35 26 05 55
Studentermedhjælper
Grafisk bistand til kommunikationsopgaver, opdatering af hjemmeside, administrative/ad hoc opgaver m.m.
Kontakt:
Tlf. 35 26 05 55
Sekretariatet har åbent for telefonerne mandag til fredag kl. 10.00-15.00.
Telefon: 35 26 05 55
Alle medarbejdere kan desuden kontaktes via mailadressen ddp@praesteforening.dk