Præsteforeningens sekretariat ligger i Linnésgade 25, 4. sal ved Nørreport Station i København.
Du kan få rådgivning og bistand i sekretariatet.
Sekretariatet har åbent for telefonerne mandag til fredag mellem kl. 10.00-15.00 på 35 26 05 55. Alle medarbejdere kan desuden kontaktes via mailadressen ddp@praesteforening.dk
Her kan du møde sekretariats medarbejdere.
Direktør
Ledelse og rådgivning
Særligt: Leder af sekretariatet, chefforhandler, rådgiver formanden og hovedbestyrelsen m.m.
Chefkonsulent og konstitueret direktør
Kommunikationsopgaver, sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling
Særligt: Barsel, præsten som daglig leder, arbejdsmiljø, m.m.
Chefkonsulent
Sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling.
Særligt: Løn, ferie, flyttegodtgørelse, skat m.m.
Chefkonsulent
Sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling.
Særligt: Bolig, pension m.m.
Bemærk: Annette arbejder på nedsat tid. Hun træffes primært tirsdage og torsdage.
Chefkonsulent/advokat
Sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling.
Særligt: Arbejdsmiljø, ferie, seniorordninger, barsel, løn m.m
Chefkonsulent
Sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling.
Særligt: Grønland, Færøerne, uddannelsesområdet m.m.
Juridisk konsulent
Sagsbehandling, rådgivning og pension.
Særligt:Bolig og pension.
Chefsekretær
Medlemshenvendelser/telefon, sekretæropgaver, kontingentopkrævning, journalisering, kursus- og mødearrangør, gruppeliv m.m.
Sekretær og regnskabsassistent
Medlemshenvendelser/telefon, Præsteforeningens Blad (stillingsopslag, sekretariatsstof, annoncer), kontingentopkrævning, bogføring m.m.
Bogholder
Regnskaber og budget, rejseudgifter til hovedbestyrelsen og tillidsrepræsentanter, medlemshenvendelser/telefon.
Redaktør
Redaktør af Præsteforeningens Blad.
Sekretariatet har åbent for telefonerne mandag til fredag kl. 10.00-15.00.
Telefon: 35 26 05 55
Alle medarbejdere kan desuden kontaktes via mailadressen ddp@praesteforening.dk