Præsteforeningens sekretariat ligger i Linnésgade 25, 4. sal ved Nørreport Station i København.
Du kan få rådgivning og bistand i sekretariatet.
Sekretariatet har åbent på telefonerne mandag til fredag mellem kl. 10.00-15.00 på 35 26 05 55. Alle medarbejdere kan desuden kontaktes via mailadressen ddp@praesteforening.dk
Her kan du møde sekretariats medarbejdere.
Direktør
Ledelse og rådgivning
Særligt: Leder af sekretariatet, chefforhandler, rådgiver formanden og hovedbestyrelsen m.m.
Kontakt:
Mobil: 21 47 26 86
Chefkonsulent
Kommunikationsopgaver, sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling
Særligt: Strukturændringer, rådighedsordning, regulativer m.m.
Chefkonsulent
Sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling.
Særligt: Løn, ferie, flyttegodtgørelse, kørselsgodtgørelse, it, skat m.m.
Chefkonsulent/advokat
Sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling.
Særligt: Arbejdsmiljø, ferie, seniorordninger, barsel, løn m.m
Chefkonsulent
Sagsbehandling, rådgivning og lønforhandling.
Særligt: Grønland, Færøerne, uddannelsesområdet, ferie, barsel, ledige m.m.
Juridisk konsulent
Sagsbehandling, rådgivning, lønforhandling og pension.
Særligt: Bolig og pension.
Sekretær og regnskabsassistent
Medlemshenvendelser/telefon, Præsteforeningens Blad (stillingsopslag, sekretariatsstof, annoncer), kontingentopkrævning, bogføring, administrative opgaver m.m. Præsteenkefonden.
Organisationssekretær
Medlemshenvendelser/telefon og administrative opgaver
Bogholder
Regnskaber og budget, rejseudgifter til hovedbestyrelsen og tillidsrepræsentanter, medlemshenvendelser mm.
Redaktør
Redaktør af Præsteforeningens Blad.
Studentermedhjælper
Grafisk bistand til kommunikationsopgaver, opdatering af hjemmeside, administrative/ad hoc opgaver m.m.
Studentermedhjælper
Grafisk bistand til kommunikationsopgaver, opdatering af hjemmeside, administrative/ad hoc opgaver m.m.
Sekretariatet har åbent for telefonerne mandag til fredag kl. 10.00-15.00.
Telefon: 35 26 05 55
Alle medarbejdere kan desuden kontaktes via mailadressen ddp@praesteforening.dk