Her kan du se en oversigt over forskellige blanketter og online-formularer.
På grund af SKAT’s krav til dokumentation, skal du benytte nedenstående blanketter ved refundering af rejseudgifter/udlæg samt vurdering af præstebolig. Anden form for indrapportering vil blive afvist.
OBS! Bogholderiet holder fri i dagene 29/04-01/05. Der udbetales derfor ikke rejseafregninger i perioden. Bogholderiet er tilbage igen torsdag den 02/05-24.
Til refusion af rejseudgifter og udlæg til repræsentantskabsmøde godkendt af Præsteforeningen.
Til refusion af rejseudgifter og udlæg godkendt af Præsteforeningen.
Til refusion af rejseudgifter og udlæg godkendt af Præsteforeningen.
Skema til brug for embedsbeskrivelser i forbindelse med stillingsopslag i Præsteforeningens Blad.
Ansøgning om lån gennem Tjenestemændenes Låneforening (eksternt link).
Du er velkommen til at kontakte sekretariatet.
Sekretariatet har åben for telefonerne mandag til fredag kl. 10.00-15.00.
Telefon: 35 26 05 55
Alle medarbejdere kan desuden kontaktes via mailadressen ddp@praesteforening.dk