Her kan du se en oversigt over forskellige blanketter og online-formularer.
På grund af SKAT’s krav til dokumentation, skal du benytte nedenstående blanketter ved refundering af rejseudgifter/udlæg samt vurdering af præstebolig. Anden form for indrapportering vil blive afvist.
Bogholderiet holder ferie fra 09/12-til og med 16/12-25.
Der udbetales derfor ikke honorarer, udlæg og kilometergodtgørelser. Fra 17.12.25 vil alle indkomne udlæg blive udbetalt.
Til refusion af rejseudgifter og udlæg godkendt af Præsteforeningen.
Skema til brug for embedsbeskrivelser i forbindelse med stillingsopslag på Præsteforeningens Jobportal.
Ansøgning om lån gennem Tjenestemændenes Låneforening (eksternt link).
Du er velkommen til at kontakte sekretariatet.
Sekretariatet har åben for telefonerne mandag til fredag kl. 10.00-15.00.
Telefon: 35 26 05 55
Alle medarbejdere kan desuden kontaktes via mailadressen ddp@praesteforening.dk
