Berta Experta

Præsteforeningen lancerer som noget nyt en chatbot på hjemmesiden. Når du logger ind på hjemmesiden, vil du møde ”Berta Experta”, som vil tilbyde at svare på spørgsmål indenfor de emner, som er omtalt på hjemmesiden.

Chatbotten er en alternativ til indgang til viden og information på hjemmesiden, som vi håber at medlemmerne vil tage godt imod”, siger Pernille Vigsø Bagge. ”Som Præsteforening vil vi gerne være med på nye tiltag, hvis det kan styrke vores medlemsservice, også hvis det indebærer brugen af ny teknologi”.

Chatbotten svar er alene baseret på den information, der er på foreningens hjemmeside. Svarene er generiske og afhængige af de input og oplysninger, den får. Der kan derfor være konkrete forhold, der ændrer svaret, hvorfor der tages derfor forbehold for korrektheden af svarene.

I første omgang handler det om en test. vi håber derfor også at medlemmerne giver os en tilbagemelding, hvis der er noget, som virker underligt eller ikke fungerer”, siger Pernille Vigsø Bagge.

Præsteforeningen