Ændring af kontingentopkrævning

mønter

Ændring af kontingentopkrævning

Præsteforeningen overgår i juni måned til opkrævning af kontingent via FarPay. Dette vil i første omgang omfatte medlemmer, der er ansat som præster og provster i folkekirken, som aktuelt betaler kontingent via månedslønnen.

Omlægningen sker for både forudlønnede (tjenestemænd) og bagudlønnede (overenskomstansatte).

Du vil modtage en mail med faktura fra FarPay med mulighed for valg af fremtidig betalingsløsning.

Du kan vælge mellem løbende betaling via mobilepay eller Nets (PBS).

Farpay logo

Om FarPay: Vores samarbejdspartner har stået for foreningens faktureringsløsning siden januar 2020. Systemet sørger for at integrere indbetalinger til foreningens medlems- og økonomisystem.

Vores opkrævninger sendes derfor som hovedregel pr. e-mail med FarPay.

Husk altid at give besked til Præsteforeningen, hvis du får ny mailadresse – både privat- og arbejdsmail.

Præsteforeningen