Arrangement for studerende i Aarhus

En fremtid som præst? – Tag en ven med!

Hvad vil det sige at arbejde som præst? Er det noget for mig? Få svar og mød oplægsholdere, som selv er præster.

Præsteforeningen og Aarhus Stift inviterer studentermedlemmer til et hyggeligt aftenmøde med forskellige korte oplæg. Vi byder på en sandwich og snacks under mødet. Er du medlem kan du gratis tage en ven med. Program sendes til deltagerne.

Du får ved arrangementet fx svar på følgende spørgsmål:

• Hvad indebærer livet som sognepræst?
  • Hvilke roller udfylder en præst?
  • Hvad hjælper Præsteforeningen mig med i mit fremtidige job?

Derudover får du selvfølgelig også en hyggelig, inspirerende aften, hvor du har mulighed for at møde andre teologistuderende, Præsteforeningen og få inspiration til dit kommende arbejdsliv.

Praktiske oplysninger:

Arrangementet er for teologistuderende som er medlem af præsteforeningen. Hvert medlem har mulighed for at invitere en medstuderende med, som ikke er medlem af foreningen. Der vil under mødet blive serveret sandwich og snacks.

Aarhus:

Tid: 22. april 2020, kl. 17.00-19.30

Sted: Aarhus Stift, Dalgas Ave 46, 8000 Aarhus C

Tilmelding: På mail til stud@praesteforening.dk

Tilmeldingsfrist:  6. april 2020

Pris: Gratis for medlemmer af Præsteforeningen og en ven, der ikke er medlem.

Præsteforeningen