Få indlydelse på Livsfasepolitik

Udsmykning fra en kirke

Få indlydelse på Livsfasepolitik

Præsteforeningens medlemmer inviteres til at diskutere hovedbestyrelsens udkast til livsfasepolitik. Det sker på tre Teams-møder den 27.-28. oktober. Udkastet blev lagt på Præsteforeningens hjemmeside 28. september undervejs i årets repræsentantskabsmøde, da det er hovedbestyrelsens ønske, at medlemmerne bliver inddraget i processen. Se udkastet her

Sådan gør du

Hvis du vil være med til at kommentere, stille spørgsmål, bringe forslag med mere til udkastet til livsfasepolitik, så melder du dig til et af de tre Teams-møder.

De tre møder ligger:

27. oktober kl. 10 – 12.

27. oktober kl. 14 – 16.

28. oktober kl. 12 – 14.

Deltagelse følger ”først-til-mølle-princippet”.

Du tilmelder dig ved senest søndag 25. oktober kl. 24.00 at skrive til: ddp@praesteforening.dk

I EMNEFELTET skriver du: Livsfase + ønsket dag / klokkeslæt.

I første linje i TEKSTFELTET skriver du, om du har andre muligheder.

Efter tilmelding vil du få tilsendt en e-mail med det link, som du skal bruge for at deltage.

NB! Mødeindgang fra en halv time før, så vi kan have alle med, inden selve mødet starter.

Ved overbooking

Der vil være plads til 50 deltagere ved hvert møde. Viser de tre møder sig at være for lidt til at rumme alle interesserede, vil Præsteforeningens arbejdsmiljøudvalg invitere til flere møder for dem på venteliste.

Har du ikke senest kl. 18 den 26. oktober modtaget link til deltagelse, betyder det, at der er for mange tilmeldinger til dine ønskede tidspunkter, og du vil senere få invitation til et nyt møde.

Arbejdsmiljø