Ny medarbejder i Præsteforeningen

Velkommen til Michala Thousig.
Præsteforeningens sekretariat har fra 2. april 2024 fået en ny konsulent. Michala Thousig er cand.soc.jur. og kommer fra en stilling i Politiforbundet. Hun har derfor et godt kendskab til tjenestemandslovgivningen og tjenestemandspension, ligesom hun har solid erfaring med sagsbehandling, vejledning og rådgivning af medlemmer i en fagforening.

Vi ser frem til, at Michala bliver en del af holdet i Rosenvænget”, siger direktør Lars Qvistgaard om ansættelse.

Samtidig med, at Michala er blevet ansat, er chefkonsulent Signe Ettrup Larsen overgået til en stilling som pressechef.

Vi lever i en tid, hvor kommunikation spiller en stadig større rolle. Vi har derfor opnormeret Signes kommunikationsarbejde”. Fremover varetager Signe blandt andet Præsteforeningens kommunikationsopgaver og udvikling af medlemstilbud.