Skriv børn og børnebørn op til PFA kollegie

PFA mere til dig

Skriv børn og børnebørn op til PFA kollegie

Præsteforeningens samarbejde med PFA byder på flere fordele end en god pensionsordning. Som medlem med pension i PFA kan du nemlig også skrive børn og børnebørn op til kollegieboliger på de fire kollegier som PFA bygger.

PFA Kollegiet Odense: Venteliste åbner 1. juli

PFA Kollegiet Odense er det første af fire kollegier, som PFA bygger, og det gør PFA for at bidrage til samfundets udvikling og udnytte PFA’s indsigt i ejendomme til at skabe bæredygtige og inspirerende rammer om læring og fællesskab for fremtidens studerende. Det slår dørene op til godt 300 kollegieboliger i starten af 2020, men allerede den 1. juli 2019 åbner ventelisten.

I de kommende år vil der også kunne flytte studerende ind på PFA kollegier i Aalborg, Aarhus og København. Kollegierne vil samlet set give over 1.000 studerende tag over hovedet i moderne og bæredygtige byggerier, hvor der er lagt vægt på trygge og inspirerende rammer med ro til fordybelse.

Læs mere om PFA kollegier på mitpfa.dk, hvor du også kan skrive børn og børnebørn på ventelisten”.

Præsteforeningen